Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

"Circle of Friends" en Pronkertjies.


Vandag wil ek die 'Circle of Friends' blokkie met julle deel. Ek is besig om 'n kussing oortreksel te hekel met Pure Gold Dubbeldraad en 4mm hekelpen en gebruik hierdie patroon. 

Die kleure wat ek gekies het is 'Cherry Red', 'Hazelnut', 'Tigers Eye', 'Midnight Blue' en 'Vanilla'.

Al die blokkies is klaar gehekel en nou moet ek nog net die agterkant voltooi.  Ek hekel dit sommer in lang ouma rye. 



Is hierdie pronkertjies nie te pragtig nie! Die bloemiste in die sentrum waar ek werk verkoop hierdie bossies vir slegs R10,00 'n bossie en ek kon dit nie weerstaan toe ek nou die middag daar verby stap nie.

Lekker dag vir julle almal en lekker hekel!


No comments:

Post a Comment

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica