Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Armbande

Hekel 'n versameling armbande in al jou gunsteling kleure!

[Klik om te vergroot]

Hierdie armbande is so veelsydig om te maak. Al wat jy nodig het is katoen of akriel gare, 'n hekelpen, 'n ketting of kant en verbeelding. 



Ek het begin deur eers 'n hoeveelheid krale in te ryg op die draad wat ek wil gebruik. Hier gebruik ek Elle Premier Katoen 4draad en 'n 1.5mm hekelpen. Sorg dat die hekelpen gemaklik deur die skakels van die ketting kan steek.

Merk dat ek sommer vislyn gebruik om krale te ryg. Dit is baie makliker en ek hoef nie te sukkel met 'n naald wat nie wil deurtrek nie.


Omdat die ketting wat ek gebruik se skakels regop en plat loop het ek besluit om slegs in elke tweede skakel te werk.

Ek het 2kb in elke tweede skakel gehekel met 2ks tussen-in. Die 2ks laat genoeg spasie hier sodat ek die ry gemaklik kan voltooi.
Na die eerste ry word die werk omgedraai sodat die krale ingehekel kan word.



Hoe om die krale in te hekel: 



Stoot die kraal tot teen die werk en werk die volgende kortbeen soos normaalweg.




Die kraal kan nie gesien word nie en is aan die agterkant geplaas. Onthou die verkeerde kant van werk wys na ons toe wanneer ons krale op hierdie manier inhekel want die kraal skuif na agter.



Ek het na elke kraal 2 kortbene gewerk. Nou moet die volgende kraal gewerk word.

Stoot die kraal tot teenaan die werk, steek hekelpen deur die steek, slaan draad om pen en trek deur.

Slaan draad weer om pen en trek deur albei lusse om die kortbeen te voltooi.

Die kraal lê knus aan die agterkant van werk.











Hier is die ry voltooi. Die krale lê tussen die kortbene.











Turkoois armband gewerk deur ketting en 'n fyn ketting is deur die armband geryg vir iets anders.

Rooi en Dieppruim gewerk deur ketting.

Pers is die demonstrasie armband.

Roesbruin en room is deur 'n stukkie kant gewerk.

'n Maklike en goedkoop manier om vir jou 'n armband te maak wat eie en uniek is!

Lekker hekel!
Groete


No comments:

Post a Comment

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica