Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Tutoriaal: Hekel 'n ring.






Maak 'n 'fashion statement' en hekel vir jou 'n ring. Hierdie ringe is so maklik en vinnig om te maak dat jy vir jou een in elke denkbare kleur kan hekel. Jy kan die blommetjie weglaat en versier met krale, lint, felt of wat van 'n stukkie leer of kant. Gee jou verbeelding vrye teuels en raak sommer net lekker kreatief. 

Ek weet nie of julle al die nuwe reeks van Elle Crochet no 5 gesien het nie, maar hier onder is 'n foto van een van die kleure.  Ek is mal daaroor. Daar is verskeie kleurkombinasies en gaan beslis 'n wenner wees hierdie somer. 


Materiaal gebruik: Elle Crochet Cotton no 5 en 'n 2mm hekelpen vir die band en enige Crochet no 8 vir die blommetjie. Die blommetjie kan ook met die 2mm hekelpen gehekel word of indien verkies gebruik 1.50mm hekelpen. Ek het die 2mm hekelpen deurgaans gebruik.


Begin met 7ks.

Ry 1: 1hlb in 3e ks vanaf pen, 1hlb in elke van vlg 4ks, draai


Ry 2: 2ks, 1hlb in die 1e steek, 1hlb in elk van vlg 4hlb, draai


Herhaal ry 2 totdat die band lank genoeg is om om jou vinger pas.


Hekel nou om 3 van die sye 'n ry kortbene. Een van die kort kante hoef nie 'n ry kortbene te kry nie want die band gaan hier vasgewerk word.


Blommetjie.



Begin met 'n garesirkel.

* 2ks, 3lb, 2ks, gs terug in die garesirkel; * [1 blaar is nou voltooi]; herh totdat daar 5 blare  is. Heg af.








Vou die band in die helfte en werk die blommetjie in die middel van die band in posisie deur 'n klein knopie in die middel van die blom te plaas en dan aan die band vas te werk. Werk nou die band aanmekaar vas en heg af. 




Mooi bly almal en lekker hekel!

2 comments:

  1. Baie oulik! Kan nie wag om hierdie ring te hekel nie :)

    ReplyDelete
  2. Hi Monica, wou net laat weet ek het dit vreeslik geniet om jou ring te hekel! Ek het fotos op 'Ons Hekel' op fb gepost.

    ReplyDelete

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica