Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Kuiergas #4: Rina Botha


Baie welkom aan ons kuiergas vandag. Ek stel aan julle voor Rina Botha. 


Monica: Vertel ons asseblief wie jy is en waar jy bly?

Rina: My naam is Rina Botha en ek woon in Witbank, Emhalahleni.

Monica: Hoe lank hekel jy al?

Rina: Ek het begin hekel toe ek 8 jaar oud was - ek gaan nie sê hoe lank nie want 'n dame verklap nie haar ouderdom nie - haha ( ek is 'n ouma-groot).

Monica: Wie het jou geleer hekel?

Rina: My moeder het op daardie stadium baba baadjies geheel en toe het ek vir haar gese ek wil asb. doen wat sy doen, toe leer sy my en vandaar het sy die baadjies gehekel en ek het die booties gemaak.

Monica: Enige gunsteling wol of gare waarmee jy graag hekel?

Rina: Op die oomblik is dit ELLE en in vroeer jare was dit TRIDALIA.


Monica: Enige gunsteling artikels wat jy graag hekel?

Rina: Geen gunsteling nie - wat ook-al versoek word, die maak ek, al gee my dogter net prentjies (want sy glo ek kan ALLES doen) werk ek selfs daarmee. Selfs my kleindogter soek haar pop uitgerus met dieselfde klere wat ek vir die baba's maak!!!



Monica: Hoeveel tyd kry jy om te hekel?

Rina: Van ligdag tot laatnag en selfs daarna sonder etenstyd, teetyd, naweke, rustyd, sieketyd, vakansietyd. My manlief voel dit is 'n ewel in die huis omdat die hekel al die aandag kry en die res by my verby gaan en net die hekel bestaan, haha. As dit nie vir my hondekind was nie het ek seker nooit opgestaan om net bene te rek nie, gelukkig moet sy van tyd tot tyd uitgaan want haar blaas kan nie ALLES inhou nie!


Monica: Hoekom dink jy is hekel nou weer so gewild?

Rina: Hekel word nou weer gewild want die jonges begin weer die waarde sien in hand gemaakte items. Die mode herleef weer soos maar met baie baie ander goed en dan kry dit net 'n moderne twist in. My 1 dogter en haar 2 dogters is "ou-siele" en vir hulle was handwerk nog altyd in die mode en pragtig. Die jonges besef ook dis deel van jouself wat jy saam met die hand gemaakte item vir die volgende persoon gee - en dit is "priceless". As jy ook kyk na die massa produksie en kwaliteit van goedere wat nou die mark oorstroom BLY hand gemaakte items MEEER waardevol en van uitstaande GEHALTE - "IT CAN STAND THE TEST OF TIME"



Monica: Wat is jou gunsteling kleur wat jy gebruik?


Rina: Enige kleur - wat ook-al deur my kliente versoek word. Donker kleure is saans net baie moeiliker maar dan help skerper ligte weer!!!

Monica: Is hekel slegs 'n stokperdjie of hekel jy en verkoop ook jou artikels?

Rina: Beide - tans kan ek nie voorbly met my babagoed wat ek moet maak nie en nee dis nie vir my eie agter kleinkinders nie. Ek het ook glad nie geadverteer nie, dis maar "word of mouth", die dame wat my hondekind bad het die verwysing na my gestuur en ek kan net eenvoudig nie voor bly nie. My eie kinders met hulle versoeke moet maar in die tou staan en wag totdaar 'n gaaping is waar ek nie babagoed maak nie en intussen bly my een dogter net foto's stuur van wat sy wil he. Dit word alles geprint en in 'n leer gesit sodat ons kan onthou watse versoeke daar alles was, so as daar dames is wat van hulle ekstra tyd wil ontslae raak, ek neem dit met graagte van julle hande af, haha!

Monica: Is daar enige iets wat jy graag sou wou byvoeg?

RinaMy kinders verskil soos dag en dag en wat vir die een mooi is, is weer nie vir die ander nie. Hulle gee vir my 'n baie wye spektrum van goed wat ek moet maak. Verveeldheid is daar dus beslis NIE in my patroon versameling nie. Ek leer my 7jarige kleindogter van tyd tot tyd so bietjie tolletjie te brei. My 1 dogter bly aan my sit om dit verder te vat en meer van die laerskool kinders die kuns te leer, maar ek is nog net nie daar nie - nie lekker seker waar ek dit gaan inpas nie want ek is klaar amper 20 uit die 24 ure per dag besig met my hekel/breiwerk (ekstra tyd???). Ek mag dalkies nie 'n "kunstenaar" wees wat skilder nie maar ek leef my kunstigheid uit in my handwerk en die plesier en genot wat dit my verskaf om te sien dat die ontvanger van my hande werk daarvan hou en dit waardeer en geniet, maak die ure se sit absoluut die moeite werd.

Monica:  Baie dankie vir jou tyd Rina. Jy is beslis nie verveeld nie. Daarvoor sorg die hekelwerk beslis. Dit was lekker om saam met jou te kuier en dit is wonderlik om te sien hoe hekelwerk jou lewe vol kan maak. 

Dit is duidelik dat daar geen ledige uurtjies in Rina se dag is nie en dat hekelwerk vir haar die heel lekkerste handwerk op aarde is. Doen so voort Rina en lekker hekel!

Tot volgende keer dan liewe lesers!
Mooi bly en lekker hekel!
Hekel groete

1 comment:

  1. Heerlik om jou blog te ontdek! Ek het so 3 jaar terug begin hekel en luv dit!! Dit is defnitief verslawend :) Ek vind dit ook 'n groot ontspanningstegniek...

    ReplyDelete

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica