Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Uitnodiging aan alle Hekel Idees Lesers!

Kom kuier saam met die lesers van Hekel Idees.

Nou kan jy ook wys hoe jy hekel! 

Hiermee nooi ek alle lesers  uit om as kuiergas van die maand hier op Hekel Idees te verskyn. 


Daar sal aan elkeen wat belangstel die geleentheid gebied word om te wys hoe hulle hekelwerk lyk.  Of jy nou al jare lank hekel of eers onlangs begin het skryf in en wys vir ons jou hekelwerk. Fotos van hekelwerk asook  meer oor jou as persoon sal saam met die fotos verskyn. Dit sal alles per e-pos gedoen word. 

Nadat ek die aansoek ontvang het sal ek jou kontak met al die besonderhede. Daar sal 'n paar vragies wees wat jy moet beantwoord en ek sal ook goeie duidelike fotos verlang vir  die artikel. Die persoon wat eerste inskryf word die eerste kuiergas. Die persoon wat tweede inskryf word dan die tweede kuiergas ens. Afhangende van die hoeveelheid aansoeke kan daar meer as een kuiergas per maand op Hekel Idees verskyn. 

Stel jy belang? Al wat jy moet doen is om my te kontak en te vertel dat jy graag sal wil deelneem. Dit is nie nodig om met die aansoek 'n foto te stuur nie. Kontak my net en laat jou naam en e-pos adres en noem dat jy as kuiergas wil deelneem. Heel bo aan die blad is daar 'n afdeling 'Kontak My'. Klik daarop en dit sal jou deurneem na die plek waar jy vir my 'n boodskap kan stuur. Daar kan ook 'n privaat boodskap deurgestuur word op Facebook indien verkies. 

Belangrik! Moet  asseblief nie vergeet om 'n e-pos adres tesame met jou aansoek aan te stuur nie.  

Moenie wag nie! Jy kan die volgende gas wees hier op Hekel Idees! 

Hoop om sommer gou van julle te hoor!

Hekel groete

1 comment:

  1. Baie dankie Monica vir al jou oulike idees en raad. Ek hou van jou kuiergas van die maand wat oppad is,ek gaan beslis aanmeld. Groete Mascha Wilmans

    ReplyDelete

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica