Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Kuiergas #5: Lezelda Faul


Ons kuiergas vandag is Lezelda Faul van Hartenbos. Lezelda se hekelwerk is kleurvol, pragtig en opwindend. Baie welkom Lezelda!

Monica: Vertel ons asseblief wie jy is en van waar? 
LezeldaEk is Lezelda Faul (43 jaar oud) en is in die gelukkige posisie om by die see, Hartenbos, te woon. 

Monica: Hoe lank hekel jy al?
LezeldaEk hekel nou so amper 3 jaar.



Monica: Waar kom jou inspirasie vandaan en wie het jou geleer hekel?
LezeldaDie eintlike inspirasie vir hekel was seker my dierbare vriendin van Oudtshoorn, ons kon deurnag hekel!  As kind het ek by my Italiaanse ouma slaapsokkies leer hekel deur “look and learn”, maar nie aanhou hekel nie.  Ek het by my ander ouma ‘n baie ou hekelboek gekry waar jy jouselfr kan leer hekel, so ek het die boek op ‘n dag nader getrek en so begin – soos my man sê:  Julle moet dit sien!  Want dis handleidings met die steke aanwysings, foto’s, i-pad en boeke om my as ek ‘n patroon aanpak. 

Monica: Enige gunsteling draad wat jy graag gebruik?
LezeldaWanneer ek ‘n groot projek aanpak, soos ‘n kombers, gebruik ek graag Elle Pure gold, andersins gebruik ek enige sagte wol of gare waarvan die kleur met my “praat”.  Ek hou van helder, kleurvolle items.

Monica: Gunsteling artikels wat jy graag hekel?
LezeldaGunsteling artikel tot dusver was die sakke wat ek hekel.  Ek geniet dit so om met die kleure te “speel” en elke sak anders te maak.  Die African flower is ‘n gunsteling patroon – ek het na die een kombers klaar was, dadelik die volgende aangepak.


Monica: Hoeveel tyd kry jy om te hekel?
LezeldaEk sê altyd alles wat ek hekel is “wag” items, om rede ek elke kosbare minuut gebruik om te hekel – wanneer my kinders HipHop, netbal speel, ek kos maak, wag by die ortodontis, enige tyd enige plek!  Ek gaan ook nooit vroeg slaap nie en hekel tot laataand.  My hekelsak is altyd in die motor – my hande moet besig bly, anders slaap ek!  My kinders het al gesê dis so “embarrassing” as ek so hekel, maar ek het ‘n keuse gestel:  of ek sit en slaap en snork OF ek hekel!

Monica: Hoekom dink jy is hekel so gewild?
LezeldaEk reken hekelwerk is so gewild, omdat dit nie net meer doillies en kledingstukke is nie.  Ook vir die kleur wat jy daarin sit.  Ek sien dit as iets soos inkleur.

Monica: Watter kleur is jou gunsteling om te gebruik in projekte?
LezeldaGunsteling kleur is pienk, groen, blou en rooi.

Monica: Is hekel slegs 'n stokperdjie of hekel jy om te verkoop?
LezeldaHekel is eintlik maar een van my vele stokperdjies.  Soos wat ek hekel kry dit gewoonlik baie vinnig ‘n koper.

Monica: Is daar enige iets wat jy wil byvoeg waarin die lesers sal belangstel?
LezeldaWat ek ook al aanpak, glo ek, mag net nooit “home made” lyk nie, so ek probeer om altyd ‘n ietsie ekstra mooier daarvan te maak.  Ek bied so af en toe ‘n hekelgroep aan, maar hekel veel lekkerder op Saterdae saam met goeie vriendinne by my huis.


Monica: Het jy 'n facebook blad of webwerf?
LezeldaEk het ‘n facebook blad waar ek met my handewerk spog:  Lezelda Barocci Faul

Monica: Baie dankie vir jou Lezelda! Dit was heerlik om jou hekelwerk te sien en jou beter te leer ken. Jou werk is pragtig en lyk beslis nie 'homemade' nie. Jy kan voorwaar trots wees! 
LezeldaBaie dankie vir die geleentheid om ook ‘n kuiergas by Hekel Idees te wees.  Ek sien regtig baie uit na die uitgawe.  Lekker dag!

Monica: Dankie Lezelda! :) Tot volgende keer: 

Lekker hekel almal!

5 comments:

  1. Lezelda se hekelwerk is pragtig, die kleure en netjiese werk tref mens dadelik

    ReplyDelete
  2. Tessa du Toit - Somerset Wes6 October 2013 at 11:41

    Hallo Lezelda! Jou hekelwerk is puik. My moeder het bedsokkies gehekel van 'Granny Squares'. Het jy miskien die patroon. Wil vir die oumensies by aftree oord hekel van my oorskied wol! Dankie.

    ReplyDelete
  3. Dankie Monica dat jy al die mooi idees met ons deel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plesier, dit is heerlik om te sien hoe talentvol die dames is. Ek is bly om dit te kan deel met almal.

      Delete

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica