Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Projek 'Hexagon' is klaar!

 Hexagon motiewe in vars blomme kleure. Romanties, sag op die oog en heerlik warm.

  

Kleurryke blomme om die winter op te warm!





Ek het my 'hexagon throw' klaar gehekel hierdie week en is baie bly nog 'n projek is voltooi.

Niks is mooier as hekelwerk nie!










Die plan was oorspronklik om dit te maak vir my bed maar ek het besluit dat ek net die wol wat ek nog oor het gaan opgebruik en dan stop want ek jeuk om 'n ander een te begin met 'n idee wat ek in my kop het. 

Dit lyk nogal mooi oor my slaapbank en helder ook sommer die hoekie van die huis mooi op.


Tot volgende keer!
Groete

No comments:

Post a Comment

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica