Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Hekel 'n Hartjie

 Gehekelde Hartvorm.



Benodighede: 

  • Prestia Jollycast of Gips
  • Hartvormige gietvorm
  • Water
Bo-kant
Onderkant






Meng bietjie water met Jollycast of Gips tot vloeibaar. Die mengsel moet  loperig genoeg wees sodat dit maklik kan giet. As ek dit in makliker terme kan uitspel: soos pannekoek beslag! Laat eenkant tot behoorlik geset.

Nou kan jy jou hekelpen en wolletjies naderskraap en 'n oortrekseltjie hekel. Ek het begin met 'n sirkel en sommer so met meet en pas vermeerder volgens die hart se vorm. 

Hekel twee kante, plaas hartjie tussen jou motiewe en werk aanmekaar vas. 

'n Vinnige dekoratiewe artikel om te maak. Dit kan ook baie nuttig wees vir 'n deurstop of bo op 'n lessenaar vir al die papiere wat wil wegwaai. 


Op so 'n koue en winderige Kaapse dag dan tot later almal!





Warm bly en lekker hekel!





No comments:

Post a Comment

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica