Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Yarn Indaba 2014


Daar is 'n wonderlike projek aan die gang en vir die van julle wat nog nie gehoor het van  Yarn Indaba 2014 nie wil ek bietjie meer inligting gee. 

Almal weet by hierdie tyd wat 'Yarn bombing' is. Jip, dit is wanneer enige ding wat lank genoeg stil staan toegemaak word met wol.  Bome, huise, pale, en draad heinings is net 'n druppel in die emmer.  


Nou gaan daar probeer word om die Voortrekker Monument se trappe toe te maak met wol. Dit sal die Wêreldrekord vir die grootste 'Yarn bomb' projek nog ooit wees. Almal wat wil deel wees van die projek, of jy nou hou van hekel of brei, jy kan meedoen en help om die rekord op te stel.

Daar is oor as genoeg tyd om te begin hekel of brei want die blokke moet eers op 1 Julie 2014 klaar wees. Die blokke word dan ook na die 'Yarn bomb' geleentheid oorhandig aan liefdadigheids organisasies vir die maak van komberse. 

Klink dit nie na 'n wonderlike byeenkoms nie en al kan jy nie die geleentheid bywoon nie kan jy nog steeds deel wees daarvan deur jou blokke aan te stuur. 

Vir meer inligting besoek gerus Yarn Indaba se Facebook bladsy. Kom ons wys die wêreld wat gedoen kan word! 
Mooi bly almal!

2 comments:

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica