Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Amigurumi

Wat is Amigurumi?

Amigurumi is 'n Japanese hekel en brei kunsvorm wat  bestaan uit miniatuur opgestopte figure, diere, goggas,monsters asook mitologiese wesens. 

Ami beteken hekel of brei en nuigurumi beteken opgestopte poppie. Die wesentjies se koppe is gewoonlik groot in vergelyking met die lyfies wat hulle vreeslik pikant en 'cute' maak.
 
Amigurumi poppies is nie net 'n oulike geskenkie nie maar word deesdae ook gesien as 'n versamelings item. Hulle word gehekel of gebrei met 'n dun draad en omdat hulle so klein is moet jy  kan fyntjies vat om een te hekel. Gebruik ook 'n kleiner hekelpen grootte as wat jy normaalweg sou gebruik. Die steek wat oor die algemeen gebruik word is kortbene en die meeste van die diertjies word so gemaak dat jy in die rondte hekel. Geen nate nie en die werk word styf gehekel om beter vorm te gee.

Daar word daagliks nuwe Amigurumi gedroggies, monster en wesentjies gebore en gratis patrone is ook beskikbaar vir die van julle wat wil weet hoe om te werk te gaan om een te maak.Amigurumi versamelaars maak deesdae enige iets onder die son in miniatuur vorm. Daar word nou selfs meubels, kos en plante gehekel en gebrei! 


Ek het hierdie teddie gehekel met Elle Crochet no 5 gare en 'n 1.5mm hekelpen. Teddie is net 8cm hoog in sittende posisie en sal maklik gebruik kan word aan 'n sleutelring maar ek is te jammer vir haar en sy het 'n ere-plekkie tussen my ander teddies in die mandjie. Sy het al so paar verjaarsdae gevier en is 'n baie gelukkige klein meisie. Dit is nie my eie patroon nie maar een wat ek 'n paar jaar gelede gekry het op hierdie blog







Daar is beslis 'n paar Amigurumi wesentjies wat in my kop rondmaal en dit is dalk tyd dat ek hulle ook lewendig maak en patrone vir hulle skryf. Hou maar dop, miskien speel daar een van die dae 'n familie Amigurumi wesentjies hier op Hekel Idees! :) 

Tot volgende keer, lekker hekel!

1 comment:

  1. Monica

    Ek wil graag jou pink teddy op jou blog se patroon gebruik, sal dit moontlik wees om vi my die patroon te stuur?

    Groete Magde

    ReplyDelete

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica