Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Kom wat wou .. Knook sal ek Knook!

Daar is 'n nuwe tegniek wat almal aan die Knook het. Vir die van julle wat nog nooit van so iets gehoor het nie en dink ek is besig om van my trollie af te spring wil ek sommer gou-gou reg help met meer informasie oor wat se ding Knook is.  

Dit is 'n brei of is dit dalk 'n hekel tegniek? Gats! kom ons sê sommer jy bevredig albei die behoeftes van brei en hekel want jy doen die twee sommer so saam saam. Dit is 'amazing' en die resultaat lyk amper nes brei werk behalwe jy gebruik net een pen. Die pen lyk aan die een kant soos 'n hekelpen en die ander kant soos 'n breipen. 

Wel, toe ek lees van die nuwe tegniek toe is ek behoorlik nuuskierig en bekyk toe so paar youtube videos om te sien hoe mens met die nuwe toorpennetjie werk. En siende dat ek hier onder in Suid Afrika nie so iets kan koop iewers nie besluit ek toe om my eie een te maak want sien, as ek mos iets wil doen dan wil ek nie wag tot eendag nie. Ek wil dit nou doen!

Ek gryp toe my sakkie met al my hekelpenne in en bekyk hulle van nader en sien toe dat party van hulle plastiek is. Tada! 'n Liggie gaan aan in my kop! Ek kry toe 'n kers en steek die aan, kry my tang en druk 'n lekker skerp dik naald in sy bekkie vas en staan met die oor die kers se vlam. Dit het so paar probeerslae gekos maar ek het 'n gat dwarsdeur een van my hekelpenne gekry en opgewonde het ek satynkoord deur die gat geryg en toe begin ek KNOOK! Wow! 

Ek was so opgewonde oor die effek ek moet dit net eenvoudig deel met julle. 

My pen het nou wel nie 'n skerp punt soos 'n breinaald aan die een kant nie en my gaatjie is maar heel onafgerond en skeef maar dit werk nog steeds heel goed. 

Ek kan nie wag om 'n regte Knook pen aan te skaf nie. 


Die produk is deur Leisure Arts uitgevind en hopelik sal dit binnekort ook hier in Suid Afrika beskikbaar wees. Ek kan nie wag nie! 

Daar is 'n beginner stel, 'n meer uitgebreide stel en tot ook videos vir regs en linkshandige mense.

Dit is ysig koud so bly warm julle!
Groete

No comments:

Post a Comment

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica