Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

Wenner van Elle Premier Katoen en 'n Knitpro Hekelpen!

Goeiemore liewe lesers,

'n Hartlike en groot dankie aan almal wat ingeskryf het. Dankie vir al die ondersteuning en boodskappies wat ek daagliks van julle ontvang. Dit word opreg waardeer. 

Ek wil sommer ook net vir julle verduidelik hoe ek te werk gegaan het om die wenner te kies. Daar was altesaam 29 inskrywings. 

Ek het 'n genommerde lys gemaak van al die inskrywings wat ontvang is. Daarna het ek Random Org se 'online number generator' gebruik om 'n nommer tussen 1 en 29 te kies. Ek het die uitslag  'gecopy' en hier onder 'gepaste' sodat julle kan sien hoe dit gedoen is. 

Tyd om die wenner aan te kondig!


 Die  gelukkig persoon wat Elle Premier Katoen en 'n Knitpro hekelpen wen is ........    

Drumrolllllll ........

Ta..da..!!! 



True Random Number Service

Do you own an iOS or Android device? Check out our new app!

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
12
Timestamp: 2013-12-08 08:20:29 UTC

En nommer 12 is ........ !!!


Baie baie geluk Louisa! 

Kontak my asseblief deur die kontak vorm in te vul sodat ek jou besonderhede kan kry. Alternatiewelik kan jy vir my 'n privaat boodskap stuur op Facebook. 

En 'n groot dankie aan Annette van Rensburg van Mezomode wat die prys borg! 

Mooi dag almal!


No comments:

Post a Comment

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica