Afrikaanse Hekel Patrone.

Die enigste Afrikaanse hekelpatrone wat ek het is die wat alreeds hier geplaas is. Kyk onder Tutoriale en Gratis Patrone. Enige ander patrone wat nie op hierdie blad verskyn nie kan gesoek word deur Skakels te besoek wat bo aan die blad gevind kan word. Daar is duisende hekelpatrone maar alles is egter in Engels.

100 Afghans to Knit & Crochet

Wat is dan nou lekkerder as om in die winter onder 'n handgemaakte gehekelde kombers te sit?
Ek het die afgelope ruk navrae ontvang in verband met die kombers wat ek gehekel en oor geblog het op 13 Julie. Die pragtige ontwerp kom uit die boek 100 Afghans to Knit & Crochet. 

Hierdie kombersie is een wat ek gehekel het met al my oorskiet wol. Ek het glad nie aandag gegee aan kleurskakerings nie wat beteken die kombersie bevat enige kleur waaraan jy kan dink. Ek het al die blokke daarna met een kleur (rooi) in 'n ry kortbeentjies aanmekaar gehekel wat toe alles bymekaar gebring het. 

Dit was 'n baie lekker projek om aan te werk en die blok is ook nie eentonig nie. In elke ry word verskillende steke en tegnieke gebruik wat beteken dat 'n beginner dalk mag sukkel. Maar of jy nou 'n beginner is of nie, dit sal ure se hekel genot verskaf en 'n manier om al die oorskiet wolletjies op te gebruik!

 
 

Die boek is propvol wonderlike ontwerpe en beslis deur en deur waarde vir geld. Indien julle belangstel plaas ek hier 'n link sodat julle ook kan weet waar om dit in die hande te kry. 


Dan net so op 'n laaste noot wil ek vra dat indien julle die 'kontak my' vorm gebruik vir 'n navraag moet julle asseblief  onthou om 'n email adres te gee. Ek het navrae gehad wat ek graag sou wou beantwoord maar geen kontak besonderhede is aangestuur nie. 





Lekker hekel almal!

2 comments:

  1. Jy het 'n pragtige blad-mooi en smaakvol uitgelê!Ek sal weer inloer en deel dit met my hekelvriendinne
    Groete
    Liana Pettifer (George)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Liana,

      Dankie vir die boodskap en kuiertjie.

      Lekker dag
      Monica

      Delete

Ek hoop jy het lekker gekuier hier by my. Ek hoor graag van jou so los asseblief n boodskap.
Mooi bly!
Monica